top of page

TICKETSYSTEEM

Maak een ticket aan of controleer de status.

E-MAIL SUPPORT

Stuur uw vraag of wijziging per e-mail.

support@itkeuze.nl

TELEFOON SUPPORT

Lukt het een van de opties hiernaast niet? Bel ons dan gerust wij zitten voor u klaar

085 - 401 4190

GET IN TOUCH

We'd love to hear from you

Ondersteuning

ITkeuze REMOTE SUPPORT

Klik voor hulp op afstand op de onderstaande link en voer het programma uit.
Neem daarna telefonisch contact op met ITkeuze Support op 085 401 4190

U KUNT BIJ ONS TERECHT VOOR
ADVIES

Onze adviseurs helpen u bij het maken van de juiste keuzes voor uw organisatie. We inventariseren samen met u uw huidige IT-situatie, maken een overzicht van uw wensen en de noodzakelijke veranderingen en doen een vrijblijvend voorstel.

PROJECTBEGELEIDING

Voor projecten wordt aan uw organisatie een vaste Prince II gecertificeerde projectmanager toegewezen waarmee u gedurende het implementatieproject overlegt.

VERSTORINGEN

Wanneer u een verstoring ervaart check dan eerst of uw collega dezelfde verstoring ervaart voordat u ons benaderd. In de meeste gevallen ligt het aan uw eigen situatie. De ITkeuze Cloud diensten werken namelijk 99.9% van de tijd, gegarandeerd!

IMPLEMENTATIE EN SUPPORT

Een team van Microsoft en Netwerk specialisten staat borg voor een vakkundige implementatie, die altijd binnen de vaste prijsafspraken plaatsvindt. Na implementatie kunt u met uw vragen terecht bij onze Servicecenter.

Algemene voorwaarden

Privacy Statement

SYSTEEMBEHEER

Soms is lokaal beheer op locatie gewenst. In overleg bepalen we op hoeveel dagen per week lokaal beheer gewenst is, en vullen dit vervolgens in met eigen mensen. Wij bieden systeembeheer op elk gewenst niveau.

Notice and Takedown gedragcode

Notice and Takedown Flow

bottom of page